دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا در قبرس دارای دو مدرک پزشکی 6 ساله ورودی و MBBS 4 ساله فارغ التحصیل (با همکاری دانشگاه سنت جورج لندن) به زبان انگلیسی است.

برنامه پزشکی ورودی در مقطع کارشناسی

مدرک 6 ساله پزشکی دانشگاه نیکوزیا در اکتبر 2014 به زبان انگلیسی آغاز شده است. این برنامه منجر به صلاحیت دکترای پزشکی (MD) برابر با مدرک لیسانس پزشکی، مدرک لیسانس جراحی (BMBS) می شود که توسط دانشگاه نیکوزیا اعطا می شود و به آنها اجازه ورود به برنامه های رزیدنتی را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه 6 ساله پزشکی در مقطع کارشناسی دانشگاه نیکوزیا تعدادی روش تدریس از جمله یادگیری مبتنی بر مورد، سخنرانی های سنتی، تمرین بالینی یکپارچه و غیره را به کار می گیرد. دانشجویان از سال دوم (پیوست های بالینی جامعه)، چرخش بالینی در سال پنجم و ششم در بیمارستان های آموزشی در قبرس با امکان چرخش در خارج از کشور.

شرایط پذیرش برای مدرک پزشکی 6 ساله ورودی لیسانس

نتایج خوب دبیرستان (سطح A، BI، لیسانس یا معادل)، و نمرات خوب در زیست شناسی به علاوه شیمی، فیزیک یا ریاضی.

گواهی بین المللی زبان انگلیسی به رسمیت شناخته شده؛

بیانیه شخصی که به زبان انگلیسی نوشته شده است، که شامل انگیزه کاندید برای تبدیل شدن به یک پزشک و اقداماتی که آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حرفه انجام داده اند، باشد.

مصاحبه شخصی به صورت حضوری یا اسکایپ.

داوطلبانی که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با پزشکی هستند می توانند برای پذیرش در سال اول دوره در نظر گرفته شوند.

شهریه و هزینه های برنامه پزشکی 6 ساله:

شهریه سالانه برای دوره 6 ساله پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا در قبرس 18000 یورو برای 3 سال اول و 22000 یورو برای 3 سال آخر است.

همه چیز را در مورد شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا بدانید.

برنامه پزشکی ورودی فارغ التحصیلان

برنامه 4 ساله ورود به تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیکوزیا اولین برنامه پزشکی در قبرس است که در سال 2000 با همکاری دانشگاه سنت جورج لندن راه اندازی شد.

دوره 4 ساله فارغ التحصیلی دانشگاه نیکوزیا متقاضیان فارغ التحصیلی را جذب می کند که قبلاً مدرک داشته اند و زندگی در خارج از آموزش و پرورش را تجربه کرده اند و در سراسر بریتانیا به عنوان یک پیشگام، مبتکر و پیشرو شناخته شده است.

سنت جورج اولین دانشکده پزشکی در بریتانیا بود که یک برنامه ورودی فارغ التحصیلی در رشته پزشکی ارائه کرد و تنها دانشکده پزشکی مستقل در آن کشور است.

دو سال اول دوره در قبرس برگزار می شود، دو سال آخر در بیمارستان های پیشرفته مانند بیمارستان سوئد میثاق در شیکاگو و مرکز پزشکی شبا در تل آویو. دانش‌آموزان با مدرک از دانشکده پزشکی بیمارستان سنت جورج، یکی از کالج‌های دانشگاه لندن، فارغ‌التحصیل خواهند شد.

درمورد رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برترین دانشگاه های امریکا، بیشتر بدانید.

این دوره اخیراً توسط شورای پزشکی عمومی انگلستان تأیید شده است، و ستایش ویژه ای برای ارزیابی، قوانین پزشکی و اخلاق و آموزش مهارت های ارتباطی داده شده است.

مدرک MBBS به شما امکان می دهد تا به ثبت نام موقت با مجوز فعالیت در شورای پزشکی عمومی بریتانیا دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور می‌توانید به سایت خوب مدی استادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.